fredag 13. november 2015

Its only rock and roll but i like it


*Puste støv av bloggen* .......  sånn, da var det gjort. :)

Hadde tydeligvis lagt opp min bloggekarriere en god stund, synd egentlig da jeg brukte denne som hobbydagbok nesten. har heldigvis ikke sittet på latsiden, om man kan si det slik. :)
Har nemlig fått meg en ny dilla den siste mnd.

Fant en snop sak på biltema (fant ikke linken til den) så nå driver jeg å graverer inn i glass. er kjempe morsomt å det blir så stilig!

Første gaven ble til min pappa. farsdager er perfekte for å prøve ut nye ting har jeg funnet ut, samme med morsdager. De er liksom pliktige til å like det selv om det ikke blir så bra ;)


The rolling stones glass :) kuleste glassene i byen. er litt misunnelig på han faktisk. Tenker jeg må ha noen slike selv. Han ble kjempe glad for de og satt de med engang på lysfatet kjøpt på interiøret som pynt :)





Jeg skreiv ut bildet fra Internett, klippet det ut og tapet de på innsiden før jeg begynte å gravere. Klarer ikke slikt på frihånd så er kjekt å kunne bruke den hjelp man har. :) og selvfølgelig måtte pustemasken på så jeg slapp å få en storm av fin-fin glass i lungene :) 


God helg :) 


- ChristineEmilie






2 kommentarer:




  1. If you’re going to strap on the same Replica Rolex every day, it needs to look good with both your Tuesday suit and your Sunday t-shirt, but you don’t want it to be boring. You don’t have to spend five figures to get a great Replica Breitling.The Replica Omega Globemaster ($120) handles all situations effortlessly and is packed with technology like a totally anti-magnetic movement and a more accurate and durable co-axial escapement,you’ll notice the seconds hand seems to tick like on a quartz Rolex Air King, but this Replica IWC is because of a special gear-and-spring system inside that gives it the so-called “deadbeat seconds” for more precise timekeeping.As the brand’s iconic Replica Hermes Handbag individual product, admirable adroitness and absolute kelly 35cm demonstrates what both central and outside. Buy Replica Prada Handbag online.

    SvarSlett