onsdag 12. november 2014

Blandet drops

Hei og hallo. :)
kan vell fortsatt ikke skryte av min garnmani fortiden men håndarbeidsgleden har ikke forsvunnet heeelt.
har blåst støv av symaskinen min å begynt å sy "litt" luer og pannebånd igjen. den har av en eller annen merkelig grunn en tendens til å gjemme seg godt bort over en laang tid ;)  Har vell sydd så mange at maskinen har gått varm og jeg har satt ny rekord i strømbruk :) men morro er det.







I tillegg har jeg og måtte prøve på disse flotte lyslyktene som så mange lager. Og vips, en ny dilla er født! har fått donert noen glass ifra min tante og mitt søskenebarn så nå skal det lages. :D





 Men litt strikking har det jo blitt. Min lille hjertevenn ble 3 år så da så jeg mitt snitt til å endelig prøve meg på dette nydelige skjørtet fra Hjertemynthe :) Mønsteret finner du her! om du ikke allerede har strikket det som så mange andre.





Ha en ellers så flott uke :)


1 kommentar:



  1. If you’re going to strap on the same Replica Rolex every day, it needs to look good with both your Tuesday suit and your Sunday t-shirt, but you don’t want it to be boring. You don’t have to spend five figures to get a great Replica Breitling.The Replica Omega Globemaster ($120) handles all situations effortlessly and is packed with technology like a totally anti-magnetic movement and a more accurate and durable co-axial escapement,you’ll notice the seconds hand seems to tick like on a quartz Rolex Air King, but this Replica IWC is because of a special gear-and-spring system inside that gives it the so-called “deadbeat seconds” for more precise timekeeping.As the brand’s iconic Replica Hermes Handbag individual product, admirable adroitness and absolute kelly 35cm demonstrates what both central and outside. Buy Replica Prada Handbag online.

    SvarSlett