torsdag 17. april 2014

JFT 96

Vært en stund siden jeg har vært innom her ser jeg. Bloggen og håndarbeidet er blitt bortprioritert så det synger etter. Skolearbeidet og jobbene mine har fått all min oppmerksomhet. Kremt.. skolearbeidet har vell blitt litt bortprioritert også ;) men nå er det bare 2 mnd til jeg kan (forhåpentligvis) puste lettet ut å pakke bort penalet!!

Strikketøyet mitt har kommet tilrette igjen, så nå holder jeg på å strikke et par uglesokker til ei god venninne jeg har fått meg :D 




Ellers går påsken til jobb, jobb og jobb. Men det er bare koselig når man har så flotte arbeidsplasser som jeg er så heldig å ha :)

Akkurat nå sitter jeg å ser reprisen av Minnemarkeringen fra Anfield etter Hillsboroug-tragedien for 25 år siden. Følte jeg måtte se den i reprise siden jeg var på jobb da den ble sendt.
Sterkt!




Never forgotten


Å med det ønsker jeg alle en flott påske. Ta vare på hverandre :D

- ChristineEmilie


1 kommentar:

  1. Spennende ugle-sokker! Skal bli kjekt å se dem ferdige. Tror ikke jeg har sett noe lignende før.

    Fortsatt god påske! Litt skyet her i dag, men sola trenger gjennom. Noen få minusgrader, og sikkert prima skiføre.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett