søndag 3. februar 2013

Utviding av hobby = GØY :D

Mitt nyeste innkjøp innenfor hobbyens verden :D


En varmepistol :)
Å jaggu har den fått kjørt seg i helga ;)

Etter inspirasjon fra Lene Sofie har jeg og prøvd meg på å lage stearinglys :)
Å gjett at jeg fikk dilla! måtte ut å kjøpe nye lys og silkepapir dagen etter :D



her prøvde jeg meg på å lage dåpslys til tantegutten min som ble døpt i dag :) Printet ut bildet på silkepapir (tapet fast i ark) å stempelet stemplet jeg å på silkepapir for så å smelte det på lyset :)

bedre beskrivelse finner dere her hos Lene Sofie :)





Måtte i samme slengen prøve å lage lys til han andre tanteguttn min :) ordentlig langemann og sabeltann gutt ;)
Bak lyset er første verset og refrenget av langemann sangen :D

Blir nok MANGE flere :D


Ha en fin uke :))



6 kommentarer:

  1. Må nok også prøve på dette :)
    Lysene ble knall fine :) !
    Og er jo kjempe flotte gaver å gi til de som har alt :)

    SvarSlett
  2. Disse lysa ser så imponerende ut! Der har jeg nok noe å lære.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. De blei jo kjempeflotte!! :) :) Flinka <3

    SvarSlett
  4. takk skal dere ha :D skikkelig selvtillitsboost å komme inn på bloggen å se alle gode kommentarene deres :D

    SvarSlett
  5. Så lekre lys du har laget. Jeg sliter med å få det fint med varmepistol, hva gjør du for å få det så flott til?

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha :) ehm, det jeg har gjort er å varme med bakepapir over. når bildet er ferdig smeltet tar jeg varmepistolen ett lite stykke i fra å varmer over bildet (uten bakepapir) slik at det jevner seg ut. litt dårlig å forklare, men har lagt en link til LeneSofie sin blogg der hun har en fin forklaring :)

      Slett