fredag 8. februar 2013

Litt restegarnsstrikk :)


Sånn, da var tre par tovavotter ferdig og klare for å legges i gaveboksen :D
De hvite vottene har jeg strikket i garn fra europris, ikke helt fornøyd med det garnet så holder meg nok til fritidsgarn eller vamsegarn fra nå av :) de andre vottene er i fritidsgarn :)



Ellers sitter jeg å strikker på en av mine 10 ufo`er. 10 faktisk. huff. snakk om å være strukturert :p
jeg og en venninne fant ut i går at vi måtte telle over hvor mange vi har å at vi må strikke minimum 4 ferdig før vi kan begynne på noe nytt. 
Jeg har lyst å strikke på alt mulig annet, men sånn er det vell ;)
Må forte meg å bli ferdig :))

Ha en fin Fredag og en god helg :)

Å takk for alle fine kommentarer på bloggen min. Er så koselig å se når man kommer inn her :D



2 kommentarer:

  1. Tovavotter er tingen nå i denne kulda. Kjekt å ha noe i gavekassen. Jeg er glad i Vamsegarn til toving, men nå strikker jeg tøfler i Plategarn. Spennende.
    Har også lagt opp Fanapute i Vestlandsgarn i kveld. Greit å ha to bundinger å bytte på, men det må helst ikke bli flere...

    Ønsker deg riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Herlige votter.

    Velger å IKKE telle opp mine UFO-er ;) Tror resultatet blir "nedslående". Hihi

    Fredagsklem

    SvarSlett