søndag 10. februar 2013

Gratulere med morsdagen :)


Denne morsdagen føler jeg har vart en hel uke :) Har hjulpet 3 av mine søsken å lage morsdagsgave til mamma :)
Mandagen dro jeg å Runar (min bror på 14) å handlet inn melkesjokolade hjerter . Han ville scrappe på det! :)


Først ville han lage noe morsomt. så her ble resultatet :)







Sjokoladen var god å mamma likte spøken :)
Her er den "ordentlige" gaven ;)




Tirsdagen kom min bror på 11. Heljar heter han. Han ville lage kort og lys til mamma. :)
Her er resultatet :)




Bildet på lyset er av mamma og han. Tatt for noen år siden :)
Å her er inni kortet :)


Onsdagen hentet jeg Vårin (min lillesøster på 6) på sfo og Lea (en venninne av meg sin datter på 5) i bhg å vi dro hjem å laget lys å kort :)













To fornøyde jenter :))

Har koset meg kjempe mye disse dagene. Er så morsomt å se hva ungene lager å hvor flinke de er :D

Ha en fin morsdag videre :)









2 kommentarer:

  1. Så snill du er! Supert med ei slik storesøster!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Herlig Christine! Og heldige småsøsken som har ei storesøster som deg :) Regner med mammaen din blei storfornøyd med dagen sin :)

    Klem

    SvarSlett