mandag 25. februar 2013

Dåpskort

Har i februar vært så heldig å blitt invitert i to barnedåp:)
En var til min tante gutt og den andre var til ett vennepar sin lille frøken. Å i tillegg har jeg fått være gumor til begge to :) Heldige meg :)
Har laget kort til begge dåpene. I tillegg ett på bestilling :) 

Her er til Leo.






diktet ;  "en rose din mor å far fikk i gave,
fra selveste himmelsens have. 
Ett barn ble lagt i deres favn,
og Leo ble hans navn"


og det andre:


Skulle egentlig være en blå blomst nede i venstre hjørne, men den var forsvunnet før jeg fikk tatt bilde.









Dette er ett av mine yndlingsdikt.


Å her er til lillefrøkna :







Ha en fin og kreativ uke :) 


2 kommentarer:

  1. Hei Christine Emilie!
    Så fine dåpskort du har laget her. Nydelig! Likte så godt den smarte løsningen på innsiden av kort nr 2. Aldri tenkt å bruke Sizzix Diesen slik med lomme :)
    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min :)
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett