tirsdag 29. januar 2013

Marius med hjerter :)


Blir nesten litt "Bloggspamming" for tiden. ;)
Strikker en del småting som går fort også må man jo legge de ut ;)
Denne gang har jeg strikket en ny lue til lillesøster. Mønsteret på denne fant jeg en kveld jeg satt på facebookgruppen "strikkesida" å så. 
Var ingen tvil om jeg skulle strikke denne eller ikke. Men vil jo kanskje å ha en slik en. ;)





Lillesøster stiller alltid gledelig opp som fotomodell å gleder seg til hun er på internettet :)
I år har hun begynt på skolen. Himmel å hav tiden går fort. Husker så godt den dagen hun ble født. Jeg var så heldig at jeg fikk være med på fødselen hennes. Det var stort med stor S :D 
Å skoleflink å ivrig er hun og :) 

Men nok om det ;) skal sette meg å "klippe og lime" videre. Er jo de dåpskortene som må bli ferdig til søndagen.







Ha en strålende uke :)


2 kommentarer:

  1. Kjempefin lue i "riktige" farger til lillesøster! Jeg strikker på Mariuspute, og det er så morsomt å strikke det mønsteret. Det blir stilig, uansett hva det er og hvilke farger som er brukt.
    Takk for hyggelig kommentar!

    Flott vær her i dag, bare 8 minus og nysnø. Ordner meg til skitur. Herlig,

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, helt enig . Like fint uansett farge. :)
      flittig du er :)

      Klem :)

      Slett