søndag 27. januar 2013

Helgekos


I helgen har jeg vært hjemme. Har ikke vært helt i slaget, men det begynner å gå over. Har fått strikket litt så kan ikke klage. ;) 
Ei venninne sendte meg en link på ett mønster som jeg måtte prøve meg på.





De var ganske artig å strikke. Har lagt opp til nr 3 men må scrappe to dåpskort før jeg kan gjøre den ferdig.

Mariusmønsteret kan dere finne her. 
"Lykke i skogen" kan googles opp å tegnes selv :) Jeg fant vottediagrammet på gruppen Strikkesida på facebook å tegnet etter det.


Ha en fin uke :D

2 kommentarer:

  1. Fine trekk til tennbrikkeboksen! Jevnt og fint strikka! Slikt liker jeg!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. morro med slikt som går fort å strikke :)

      takk og ilige måde.
      klem :)

      Slett