tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år!! :)

Nyåret mitt starter hjemme i sofakroken med strikketøyet i fanget, tour de ski på tv`en ( må jo følge med når Finn Hågen Krogh fra alta går) og ghost whisperer på pcn ;)

Har allerede begynt å strikke gaver for dette året. Ene er ferdig, men kan ikke legge den ut ennå siden moren til han som skal få den er innom å leser .:)
Men endelig kan jeg begynne å legge ut det jeg har strikket til jul. 





Her er mitt andre tantebarn med setesdalssettet jeg stikket til han :)
Vottene og sokkene har jeg ikke strikket.


Ha ett riktig godt nytt år og en kreativ uke :)
å for alle strikkeglade med facebook, mld dere inn i strikkalongen 2013 :) ny stikkeoppgave hver mnd :D

å btw, Finn Hågen Krogh vant  :DD Gratulere så mye!! 

8 kommentarer:

  1. Nydelig setesdalssett til et søtt lite nurk! Her ble det nok glade foreldre tenker jeg.

    Godt nytt år! Skal bli kjekt å følge deg i 2013.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. foreldrene ble fornøyde ja :)
      takk og ilige måde ! spennende å følge deg :)

      Slett
  2. For et herlig lite sett på en nydelig liten tass :) Godt nyttår!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det :) å godt nytt år til deg å:)

      Slett
  3. Nydelig sett til lite vidunder :)

    SvarSlett
  4. Så skjønn både settet og nydelige lille Leo. Hilsen stolt mamma og bestemorhjerte

    SvarSlett