torsdag 10. januar 2013

Bursdag

I romjula strikket jeg denne mariusgenseren til min Gu`sønn som har bursdag i dag :) så endelig kan jeg legge den ut.





Gleder meg til å se han i denne. Er jo så søtt med småbarn i strikkaklær. :) 

Etter at jeg hadde vært hos han dro jeg til min stefar å spist kake der. han har og bursdag i dag.;) Lillesøster underholdt med dans og sminket meg :)


Jan Thomas ; nå må du bare passe deg ;)

skal gå å vaske bort sminken å legge meg under dyna å se Private Practice :)
ha en fortsatt fin kveld videre :D


6 kommentarer:

  1. Herlig genser!

    Du e jo reine modellen, snuppa :) Og lillesøster reine Make up artisten ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefin Marius! Den er alltid en suksess. Jeg strikker pute nå. Morsomt!

    God helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. takk, ja den er det;) å så morsomt, gleder meg til å se den ferdig :D
      klem

      Slett
  3. Riktig så lekker både genseren og deg :-) Hørte kaka smakte godt, fint du tar ansvar når mor er på "husmorferie".

    SvarSlett
    Svar
    1. ja kjempe nydelig :) bra det falt i smak i allefall :D

      Slett