onsdag 16. januar 2013

Bollebaking

Ny uke og nye muligheter.
Jeg er i full gang med å få slanket garnlageret mitt. Går fremover det skal jeg fortelle :D Hurra!! 
Har fått kjempe motivasjon etter at jeg ordnet meg ett lite nyttårsforsett. 
Jeg var inne på strikkesida på facebook å så da det var en dame som la ut ett bilde med en del penger. Under bildet sto det ; For hvert nøste jeg har stikket opp ( uavhengig str og mengde , helt eller halvt) har jeg lagt en 10`er på en krukke gjennom hele året. 
DET skal jeg adoptere fant jeg ut så nå har jeg kommet meg over 100`lappen :D knall motivasjon :)

Men helga har ikke gått til mye strikking forde, men noe mye koseligere. På lørdagen bakte Jeg, to venninner, deres totalt 4 barn (2 hver) og min lillesøster boller. Vi møttes hos hjemme hos hun ene. Kjempe koselig. :)

Her kommer det noen bilder : 













Etter bollebakinge ble det perling mens vi andre fikk i oss litt kaffe :)







"Lillebror" var og med, men han sto over bakingen denne gangen :) 
Her i genseren jeg stikket til han.






Bollene ble gode, barna fornøyde og vi slitne. :) Men gøy var det i allefall :D






2 kommentarer:

  1. Så koselig det så ut, nydelige unger og flott resultat. Tror dere koste dere veldig alle sammen. Så flink storesøster du er.

    SvarSlett
  2. Ja vi hadde en flott dag :) Både jeg og ungene var fornøyd :)
    Det må vi gjenta engang.

    Takker nok engang for genseren til Trond Robin..veldig fornøyd med fargevalget og mønsteret :)

    SvarSlett