søndag 20. januar 2013

Bieber Fever ;)


Mine første og mest sannsynlig ikke siste par med Justin Bieber votter. Har hatt lyst å strikke de, men viste ikke til hvem helt til ei venninne fortalte at hun skal på konsert med han i April trur jeg det var :)
Da var det bare å sette i gang å strikke :D








Hun ble kjempe glad for de :) Er ekstra morsomt å strikke når de man gir de til blir glade :D

Mønsteret kan kjøpes på Ravelry.com   :)


Eller i helgen har jeg vært hundepasser. Hatt min mors hund. Så jeg og Wilma gikk med vottene til hun som fikk de :)
var ganske godt med en søndagstur. 








Så nu venter Wilma på at husfolket skal komme hjem så hun kan dra dit mens jeg sitter å lurer på om jeg skal strikke på noen av mine ufoer eller starte på noe nytt ;)


Ha en fortsatt fin søndag å en flott og kreativ uke :)

4 kommentarer:

  1. Nydelig strikka! For en tilhenger må jo disse være toppers. Koselig å strikke til noen som blir glad.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fine votter, fin datter og fin hund :-) Du er fink du Christine. Takk for hundepass

    Klem fra mamma

    SvarSlett
  3. Lekre votter til en Bieber-fans :) Skjønner godt at mottakeren ble strålende fornøyd!

    Flinka :)

    SvarSlett
  4. takk skal dere ha :) ser nok ut som det blir flere par etterhvert :)

    Ha en fin uke som kommer :)

    SvarSlett