søndag 2. desember 2012

AdventsKos


Første søndag i advent allerede :) Tiden flyr av gårde. 
Dagen i dag skal jeg bruke til å gjøre håndarbeid tenkte jeg, å ingenting annet :)



Holder på med den siste planlagte strikkede julegaven (ikke det på bildet), men må finne litt motivasjon til å gjøre siste rest unna å ikke minst trådfestingen. Satser på at det kommer utover dagen:)

Har faktisk fått dilla på å strikke raggsokker så nå går raggegarnet mitt unna i en fei:) synes det er litt digg!



Her for ca en uke siden var jeg på senteret å handlet inn til adventskalender til min samboer. Man blir liksom aldri for gammel :D  tenkte jeg skulle overraske han litt til advent. :) var kjempe artig å handle til en mann. Ble mye verktøy ;) Fornøyd det ble han i allefall. Men trur du ikke at han hadde styrt å fått ordnet en scrappekalender til meg ?!:)  Nordlys Hobby hadde reklamert for adventskalender å min super flotte samboer hadde ordnet til meg. Jipppikajeiiii :)) nå får jeg scrappeting HVER DAG :D





Ha en fin adventstid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar