søndag 14. oktober 2012

Lørdagskos


Sånn, da var jeg tilbake i bloggverden etter ett langt opphold. 
Jeg, min samboer og 4 kamerater har vært i england på fotballtur. Himmel og hav for ett fantastisk land. Savner tilbake hver dag!  Skal skrive om det en annen gang jeg :)

Har vært lite strikking i det siste, scrapping og faktisk. Har ikke helt klart å beholde strikkelysten. Men har begynt å strikke opp fritids- og vamsegarnet mitt. Strikker votter ut av det, og himmel og hav hvor mange morsomme fargekombinasjoner man kan ha :) 

Fikk brukt opp alt grått på disse :D




I går skulle jeg også prøve meg på litt strikking. Helt ærlig så rørte jeg ikke pinnene. Eller jo, jeg flyttet de fra en plass til en annen ;) 
Satt meg heller ned å pakket inn julegaver faktisk :) Har bestandig vært sånn at jeg må ha de ferdig en god stund før jul. Da kan jeg slappe av :)





14 av 35 er nå pakket inn og lagt i vår flotte julegavepose :)






Ellers i går gikk dagen til å først leke med en av mine to flotte tantebarn, min Gu`sønn og hannes søster. Drikke kaffe med min bestevenninne, min bror og min samboer. Gjøre unna litt ærend og tilslutt litt lørdagskos :)
Perfekt lørdag :D





Nå skal jeg hive meg rundt å rydde litt så jeg og søster kan scrappe litt før middagen skal lages :)


Ha en flott Søndag :)

2 kommentarer:

  1. Så deilig at du er i gang igjen :) Superdeilige votter du har strikka :) :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det skal jeg si deg er godt :) venter ennå på at det skal ta helt av igjen. men sånn er det vell når man har så mange jern i ilden. man klarer ikke bestemme seg for hva man skal gjøre ;)

      jo takk. :) litt kjedelige, men gode og varme :):)

      Slett