mandag 20. august 2012

Litt strikkehjelp :)


Har fått en del henvendelser om hjelp til å maske sammen skuldre og montere armer fast i genser og dress. Synes det er kjempe morsomt selvfølgelig, bli jo litt stolt igrunn ;)
Hjelper gjerne, men har å en teori (som sikkert MANGE andre) om at å finne ut av hvordan det skal gjøres å gjøre det selv er det absolutt beste :)
Da jeg skulle montere for første gang nektet jeg meg selv å spørre mamma, er litt som en trassig 3åring der, skal klare sjøl. jeg gikk på Youtube. Kjempe flotte videoer som kan hjelpe der :)
Legger ut to videoer som forhåpentligvis kommer noen til gode, også er det jo desto lettere for meg å finne ;)



Maske sammen




Sy armene fast i genser/dress






Ha en flott uke :)




4 kommentarer:

  1. Smarte instruksjonsvideoer du har her. Ellers har du laga mye fint siden sist jeg var innom. Dåpsbroderiet ble jo kjempeflott, og så falt jeg fullstendig for "søsterkos"! Og så fine som korta dine blir.
    Takk for hyggelig hilsen hos meg, og fortsatt god mandag!

    Klem sørfra

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :) er så morsomt å få tilbakemld på tingene man lager :)
    steintrollene er fantastiske ! Lillesøster er flink synes jeg :)

    SvarSlett
  3. Så flott at du deler linker :)

    SvarSlett
    Svar
    1. kan jo ikke være så gjerrig (på alt) ;)bare flott om noen har nytte av det:)

      Slett