onsdag 15. august 2012

Konfirmasjonskort


At det skulle være så morsomt å sitte å klippe å lime i timesvis hadde jeg aldri trudd. Men at det er, å jaaa :D scrappeverden er helt fantastisk :) 
Har ordnet meg en liten scrappekrok her hjemme å der bruker jeg myye av min tid:) 
Tålmodigere kjæreste må man leite lenge etter. Han er "stakkar" blitt vandt til at det er garn, strikkepinner, mønsterhefter og scrappeting overalt omentrent :)

Men i allefall. Jeg har prøvd meg på litt konfirmasjonskort jeg. Ble to kort tilslutt. 

Nr.1.



Sånn ble det :)



Stempel tekst fra kort & godt :)




Nr.2


Uttapå.


Inni



likte teksten så godt :)






Å endelig har jeg å lært meg med vannmerking :) så fra nå av får jeg "signert" bildene mine :))
Ha en flott uke videre :D

2 kommentarer:

  1. Kortene dine er bare så fantastisk flotte :-)
    Du er blitt så flink på så kort tid, er helt imponert her

    SvarSlett