tirsdag 28. august 2012

Do-rullkort


Da har jeg og prøvd meg på "do-rull" kort. Er egentlig en god stund siden jeg har laget disse, men tar vist litt tid før jeg får lagt de ut. ;)









Det hvite har jeg faktisk solgt :)) 
Morsomt å prøve litt forskjellige bretteteknikker og måter å lage kort på :) Er vell egentlig det som er morsomst med all slags håndarbeid. Alt nytt er spennende.!



Tidligere i dag har jeg å lillesøster laget scrappekrok til henne. Pappa har ryddet litt på datarommet demmes å vips der har søstra fått egen hobbykrok :D Er så morsomt når yngre folk begynner å bry seg om håndarbeid, å spesielt når det er en av sine egne. :) denne frøkna er 14 år å har bestandig vært nysgjerrig på det jeg gjør. Hun var ikke gamle tøtta før hun "knabba" strikkepinner og garn i fra meg og spurte pent om ikke jeg kunne lære henne å strikke mens hun så på meg med verdens søteste dådyrøyne:) kunne jo ikke si nei da ;) og sånn fortsatte det bare . Hadde jeg vært på facbook hadde jeg trykt LIKER ;) hehe. 

Gleder meg til å se produksjonene hennes innenfor scrapping :) Blir morsomt å se hva hun får til å om hun blir å holde på med dette. Litt fordi hun har vært å slanket min scrappekrok ;) men det går vell til en god sak så gjør INGENTING :)

Ha en flott og kreativ uke :)


2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Forståelig at du får salg på slike! Jeg er svak for fargene du har brukt.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha :) Ble fornøyd selv med fargekombinasjonene på det hvit kortet. fint med duse farger :)

      Ha en fin dag du å , å takk for koselige kommentarer :D

      Slett