lørdag 11. august 2012

Dåpsbroderiet

Her for en tid tilbake skrev jeg at jeg holdt på med dåpsbroderi til min flotte Gu`sønn :)  Den ble ikke ferdig til dåpsdagen som antatt , men nå for litt siden kom den i riktig hus :)
Tok en stund før jeg og Carina (moren) fant ut hvilket broderi som var aktuelt også måtte det leites opp og bestilles .Ville brodere til han det som mamma har brodert til meg og mine søsken. Synes liksom det er det fineste :) Så var det å bestille og vente. Syntes jeg ventet leenge for dåpsdagen begynte jo å nærme seg. Men sånn er det når man selv er så sent ute ;) Men broderiet kom og jeg begynte :) var morsomt å brodere litt igjen. 




Her er den lille garnglade røveren som jeg er så heldig å få være Gu`mor til :D



Men selvfølgelig når man holder på med noe som helst skulle vært ferdig i går så går liksom ikke alt helt på skinner. 
Hadde brodert en god del, ganske mye faktisk, og følte at hvis jeg broderte MASSE så KANSKJE det ble ferdig tidsnok. Jeg dro til mamma for å vise henne å samtidig sammenligne fargen på bamsen med de hun har laget, da begynte vi å flire. for mitt broderi var myye mindre enn det skulle være. Jeg hadde nemlig brodert stingene 2x2 istede for 3x3. Flirer litt når jeg skriver dette faktisk :D var komisk. Men broderiet ble "lite" å søtt så jeg fant ut at jeg bare fortsetter som jeg har gjort. Like greit egentlig siden jeg hadde fådd vanlig broderigarn med da jeg bestilte og ikke "ullgarn" som mamma fikk :) Tror ikke det hadde blitt like fine og fyldige sting om jeg hadde brodert rett fra førstinga av. :)
Men iallefall , her er resultatet.




Ble fornøyd da jeg ENDELIG ble ferig etter mye om og men. :) Men er nok ikke lenge før jeg tar frem ett nytt broderi :) Morsomt !

Ha en flott og kreativ helg :) For min del blir det lite kreativiteter, men myye latter og glede. Har nemlig arbeidshelg på sykehjemmet der jeg jobber :) 

4 kommentarer:

  1. Morsomt å se det ferdig, det ble jo fint jo :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. synes å det var morsomt å se det ferdig :) ble litt stress om å få det ferdig så da ble det automatisk litt ork :p

      Slett
    2. Hei, hvor har du kjøpt det broderiet. det var veldig fint :-)

      Slett
    3. kjøpte det på nett. www.bmb.no . men den siden er lagt ned og bedriften er gått konkurs. desverre. ja det er kjempe fint! fant det ikke noen andre plasser.

      Slett