torsdag 23. august 2012

Bursdagskort


I går kveld satt jeg meg ned en liten stund for å lage bursdagskort til Pappa. Han har ikke bursdag før i midten av september, men hentet bursdagsgaven hannes i dag så hadde ikke noen valg egentlig :) Har nemlig vært i det "generøse hjørnet" å kjøpt en bærbar pc til han, å i frykt for at han skal dra å kjøpe en selv så måtte vi gi den i dag :) Greit å kjøpe litt dyrere gaver til foreldrene sine av og til når de ikke har "vett" til å kjøpe de litt dyrere tingene de egentlig har lyst på selv .:) men men. sånn er det vell å være forelder, ikke  vet jeg ;)


Mannekort er generelt vanskelig synes jeg, men man må jo prøve av og til. Jeg for min del har fått litt dilla på de. Artig å se om man får de sånn nogenlunde ok :)
Med dette kortet prøvde jeg bare å finne mest mulig som "er han". Han jobber som karosserimaker og er en skikkelig handyman. å i tillegg blir han jo aldri eldre enn 29 ;) godt det er en del moms å avgifter i Norge så alderen hannes også øker og ikke bare min :p 

Ha en flott dag videre :)

4 kommentarer:

  1. Se der ja :) Stilig kort! Og så er du i gang med Copicsene ser jeg :) :) Artig!!! Og heldige papsen din som får så flott gave :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker :) prøver meg med copicsene, men har laaangt igjen. men morsomt er det jo :)

      Slett
  2. Dette ble vel et kort midt i blinken for en handyman! Og så fin bursdagsgave!

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Han ble fornøyd ja :) det er det viktigste!
      Takk skal du ha. Ha en flott helg du å :) klem

      Slett