torsdag 7. juni 2012

Scrappemani !! :)

Mine siste kreasjoner innen scrapping dette her. Har virkelig fått dilla. Lillesøsteren min på 14 synes ikke det er like morsomt, selv om hun har scrappet med meg, for jeg har nemlig mariusgenseren henne på pinnen. Å det sier seg jo selv at den ikke blir ferdig ennå :)
Men i alle fall; 





Bursdagskortet til min lillebror . Han ble 11 år 3 juni og feiret dagen i sydligere strøk:) Sol, strand og is. Også er han jo "blodfæn" av Liverpool så valget var enkelt. 
Teksten er sangen til liverpool " You`ll never walk alone". Flott sang og fin tekst. 
Sliter litt med å finne pynt til guttekort, men det kommer seg nok etterhvert når jeg blir litt mere dreven på scrappingen. Føler liksom ikke for å pynte ett fotballkort med blomster (er for det meste det jeg har av pynt). Så det enkle er ofte (og ble) det beste:)




Så måtte det jo bli ett til jentekort. MYE enklere med tanke på pyntingen :) også er de jo så søte :)

Skal legge scrappingen litt bort i dag å dra på strikkebesøk til ei god venninne :) Blir en flott ettermiddag kjenner jeg :D

Ha en Super ettermiddag alle sammen :D



6 kommentarer:

  1. Kaffen er klar !
    Minste mann er i seng, bare frøkna igjen nu. Så er jeg klar til strikketid med deg :)

    Ble kjempe flotte kort :) Artig at du også begynte å scrappe. Ser fram til scrappetid med deg også snart.

    Ønske deg en flott strikkekveld (med meg)

    SvarSlett
    Svar
    1. ufattelig koselig å være hos deg :D gleder meg til neste strikkekveld :D

      Slett
  2. Så flotte kort!! Og strikkinga vil ta løs når du blir hekta på scrapping. For vi trenger variasjon ;)

    Kos deg sammen med Carina og strikketøyet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha :D har virkelig fått dilla :)

      Slett
  3. Så flink du er, kortene er bare nydelige.

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha :) venter på at du skal komme å scrappe litt med meg :)

      Slett