tirsdag 5. juni 2012

Forandringer fryder så absolutt :D

Strikkelyst WANTED BACK! 
hvor den har tatt veien er det vell ingen som kan gi meg et greit svar på.
Så i min fortvilelse blåste jeg støv av scrappingsakerne mine. Klarer liksom ikke å sitte med knepte hender. Føler at det er litt bortkastet med tid igrunn. 

Har prøvd meg litt før på kortlaging men ble virkelig med prøving. Så etter at jeg var hos min gode venninne Carina å observerte scrappingen hennes, ble jeg virkelig motivert igjen :D å denne gangen på ordentlig :D 
Himmel og hav for ett artig syssel! storkoser meg med klipping og liming! å så mye forskjellig man kan lage. Alle som ikke har prøvd seg på det MÅ prøve ! Virkelig!

Her er mitt første kort 




Ble bitt av basillen og etter litt surfing på nett etter andre typer kort og noen bilder så endte mitt andre ferdige kort slik :


kortet lukket


og åpent.






Ble fornøyd jeg :) Gleder meg til når og hvis jeg blir en dreven scrapper :D
Ha en flott og kreativ uke folkens :)




2 kommentarer:

  1. Bare så lekker Christine! GLEDER meg til å følge deg inn i scrappegalskapen :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Lene :) tusen takk for alle tipsene jeg har fått :D er kjempe morsomt å holde på :)

      Slett