onsdag 6. juni 2012

Bursdagskort :)

Scrappedilla har virkelig inntatt kroppen min. Himmelske pannekaker det er morsomt å holde på med det.
I dag har jeg scrappet NESTEN hele ettermiddagen! Morro!
Har laget to bursdagskort og skal begynne på ett nytt kort før jeg legger meg. Vet ikke riktig hva ennå, så det blir spennende! :)


Bursdagskort til en liten frøken.




Etterfulgt av bursdagskort til en voksen herremann.


Inspirasjonen til Rolling Stones kortet hentet jeg fra min flotte pappa :) 
Rolling Stones har jo å en så flott logo at det er morsomt å bruke den i forskjellige prosjekter :) 

Ha en flott kveld videre :) skal scrappe litt jeg :)


2 kommentarer:

  1. Se her ja :) Kjenner "dillafølelsen" du beskriver veldig godt :) :)

    Så BRA at du blogger om det du lager :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Må jo vise frem "mesterverkene" mine :) hehe.

      Slett