fredag 15. juni 2012

14iss kortet ferdig :)

Blir en del scrapping om dagene :) Har fått lånt meg ett skjærebrett av en venninne mens jeg venter på at mitt skal komme i posten :) mye lettere å holde på når jeg har litt mere utstyr :)
Gjorde ferdig bursdagskortet til min lillesøster. Ble ikke like stilig som ideen min var, men hun synes det var stilig. Er ikke det det viktigste ?! 
Her er bilde av kortet.:



Ser at det mangler noe, men fant liksom aldri ut hva ;)  det det står fjortizz har jeg laget en brett så man kan lukke opp og skrive en hilsen under :)
Inni blomstene har jeg printet ut typiske "14iss" utsagn og klippet de små. Måtte jo få med de ordene som blir brukt mest for tiden ;)


Også ble det jo fort ett annet kort også. :










Er veldig glad i disse typer bilder og stil. Nostalgi heter det vell :) Blir nok mye slikt etterhvert :)
Har farget blomstene på kortet med copic tusjer. Liker de tusjene kjempe godt.  Skal (mest sannsynlig og hvis plass) på kurs til høsten der man lærer grunnprinsippene med stempelfarging. DET blir gøy :D 


Ha en fint og kreativ helg :)

2 kommentarer:

  1. Du er virkelig effektiv, og ikke minst kreativ !
    Trur vi må ta oss en scrappe kveld sammen snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja det må vi absolutt. :) om ikke scrapping så strikking :)

      Slett