tirsdag 8. mai 2012

Tantegulle :)

Å strikke til småbarn er kjempe morsomt ! Er så lite å søtt. Å gleden ble jo kanonstor i November 2010 da mitt aller første tantebarn kom til verden :) ENDELIG har jeg noen små å strikke til. !

Min kjære lillebror (to år yngre enn meg) og frøkna hannes fikk denne søte lille tassen :) Å selvfølgelig synes jeg jo at han kan settes i kategorien "verdens fineste" :D
Så til julen 2010 strikket jeg setesdalsgenser, ullbukse og lue til han :) 




Julen etter fikk han Marius genser og lue. :) 

Tante sin lille rampunge :D


4 kommentarer:

  1. Han er kjempesøt i de fine strikkaplaggene fra tante! Skjønner godt du er begeistra over å ha en slik liten kjekkas å strikke til. Setesdal og Marius - er spent på hva det blir til neste jul!

    Enn så lenge - ha en strålende dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha :) er jo så morsomt å strikke til de små sjarmørene :D
      ha en fin dag du å:)

      Slett