tirsdag 29. mai 2012

Kalle is back ;)

Hvem kan si at det å bo i Finnmark er lite spennende?!! Ikke jeg i alle fall. Mens værdamene på tv2 forteller at 10 grader er kjølig viser graderstokken her i Alta -1,5 grader. Trodde en stund at graderstokken min hadde stoppen utpå vårparten, da det ennå var mulighet for minusgrader, så jeg måtte jo ut å se.
Da jeg kom ut måtte jeg flire :) å gjett at jeg lo. Gressplen som var påbegynt raka var HVIT! Å det snør ute :) Skal jeg ta hintet fra vår herre at hagearbeid kanskje ikke er min sterkeste side å overlate det til de som kan det kanskje ?! neida, får måkke frem plenen å fortsette med rakingen :)





Å barnslig som jeg er så måtte jeg ut å lage en liten snømann :) 
synes ikke det er vits å sure for litt snø :) Savner jeg sola så kan jeg jo alltids google den opp ;)
Ha en fortsatt fin og spennende uke :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar