torsdag 17. mai 2012

3 x Hurra :D

3 ganger Hurra og gratulere med dagen til Norges befolkning :D
Jeg for min del har kokt meg kaffe og satt meg godt tilrette i sofakroken min og tatt fatt på strikketøyet mens 17mai feiringen surrer i bakgrunnen på tv`en. :)
Senere i dag skal jeg, min samboer, pappa, lillesøster, bror, svigersøster og tantebarn spise reke og kake. Blir kos det tenker jeg :)







I går ble jeg forresten ferdig med en ullbukse jeg begynte på her en dag jeg var på fagdag :) var deilig å kunne ta bort strikkepinnene fra den. :)
Prøver jo fortvilt å bli kvitt litt restegarn, men det går jo nesten skuffende lite garn til enkelte prosjekt enn det man håper på :) Men det er vell fortsatt bare ett luksusproblem :)
Bare å legge i gaveesken min å vente på at noen trenger denne :)






I går etter kakebakingen dro jeg og lillesøster å handlet garn. Hun har leeenge ønsket seg en mariusgenser så nå var det dags for å strikke en slik :)
Hun hadde fargevalget klart å vi dro på garnbutikken for å handle, men da vi kom dit ble hun usikker. Mange flotte farger å velge mellom. :)
Det ende i disse fargene 





Så nå skal jeg hive meg rundt å strikke :) 
Ha en flott dag alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Dette blir bare lekkert :-) Flott fargekombinasjon syns jeg. Heldig er hun som har en sånn flink storesøster som deg.

    SvarSlett
  2. fargene er kjempe fine ja. hun har god smak :)

    SvarSlett