søndag 29. april 2012

Jubileumsgenseren 2008



Min aller første genser dette her:) strikket den til min flotte lillesøster (hun som er avbildet) i årsskiftet 2008/2009. Strikket den litt lengre slik at hun kunne ha den en stund. Å jammen har hun hatt det å :)
Fikk endelig avbildet henne i den i dag da jeg var innom. For lillefrøkna er bestandig så opptatt. Hver gang jeg har spurt så har jeg fått til svar ; "Søster da! æ har jo ikke tid." eller " ååh, æ ORK ikke nu, æ e sliten" :)
Men når man begrunner med bilde i bloggen da ropes det " JAA! kordan skal æ posere? Ta bilde sånn hær. å sånn"     Barn er supersøte:)   




4 kommentarer:

  1. Kjempefin genser, og med den lekre cupcake-lua ble jo antrekket fullkomment! Sannelig godt gjort å få til en så fin genser når det var din første!

    Håper uka som kommer blir god!

    SvarSlett
  2. takk skal du ha :D

    Håper du å får en fantastisk uke :)

    SvarSlett
  3. Settet er bare nydelig, og det har hun jammen meg brukt også. Holder seg like godt selv om det har blitt vasket flere ganger. Mener du strikket det i Falk ?? I alle fall imponerte du stort med denne.

    SvarSlett
  4. husker ikke om det var falk eller heilo jeg strikket settet i. :) Godt at hun bruker det :D

    SvarSlett