søndag 11. mars 2012

Påskegave


Har laget en liten påskegave til min fantastiske pappa! :) Skulle egentlig bare strikke nye tovavotter til han , meen måtte jo lage en ølvott med det samme. å da kunne jeg jo likegreit strikke en kvikk lunsj lue til han og ;)
Må jo passe på at han er ordentlig rustet til påska ;) Å glad , det ble han absolutt :)

Så påske.. Bare å melde sin ankomst :D

I og med at jeg har brukt restegarn på dette å så melder jeg dette å på pinnekroken`s utfordring ; garnslanking :)

3 kommentarer:

  1. Heldige pappaen din :)) :) :) Jeg holder også på med samme lua :)

    SvarSlett
  2. han er vell litt heldig, men er jo så gla i han :) du jør det ja:) er den til deg selv eller ? den er ganske grei å strikke :)

    SvarSlett
  3. For en fin gave, tenker pappaen din blir glad :-)

    Takk for bidraget ditt i utfordringen vår.

    -Pinnekroken-

    SvarSlett