torsdag 9. februar 2012

Høyre og venstre.. eller. venstre og høyre kanskje ?

Skulle sette meg ned å strikke Skip O`hoi vottene fra Jorid Linvik til min båtglade onkel helt til en god venn av meg så mønsteret å sa : " heeei tøft.! kan ikke du strikke høyre- å venstrevotta til kjærringa som ho kan ha i biln når ho skal kjøre ?? så kanskje ho klare å kjøre riktig vei ":) Flirte godt da han sa det sånn så da måtte jeg jo :)
Har brukt orginalmønsteret , bare byttet ut styrbord og babord med høyre og venstre.



Får håpe vottene kan brukes litt som veihjelp ;)

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Jeg har kjøpt samme mønsteret og planlegger å strikke et par til min båtfrelste kjæreste (da etter originalmønster) Hvilket garn og pinner har du brukt?

    SvarSlett
  2. det blir han nok glad for :) har strikket med mor aase på pinne 2,5. da passa de til dame. oppskriften var til mann så fant ut at jeg måtte prøve det :)

    SvarSlett