lørdag 7. januar 2012

Nr Uno.

Da var jeg og blitt bitt av blogg-basillen. Gjør i grunn ikke noe, fant ut at jeg kan bruke det til å samle alle mine hobbyprosjekt på en plass. Artig å se tilbake på det.

Har strikket mine aller første Liverpool FC ullsokker. fant noe på Internett som jeg brukte til mønsteret. Hadde lovet en venn at jeg skulle strikke slike til han. tok bare ehm... kremt.... 3 år før jeg fikk fingeren ut å klarte å få de ferdig. Men fornøyd ble han.  De som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)




You`ll never walk alone 

10 kommentarer:

  1. Så flotte ullsokker :) Kanskje jeg må prøve meg på MU-variant til min sønn - da blir han LYKKELIG ;) Velkommen i bloggverden - her er det inspirerende å være :) Gleder meg til å følge bloggen din!

    SvarSlett
  2. jo takk :) ja det må du jøre :) trur han blir lykkelig.!

    SvarSlett
  3. Stilig ! Du er flink, og så nydelig arbeide da

    SvarSlett
  4. tøffe er de jo selvfølgelig :) men takk skal du ha :)

    SvarSlett
  5. Flotte sokker...slike skulle nok mine Liverpool frelste gutter hatt:)

    SvarSlett
  6. takk :) de er kjempe fine. skal strikke slike til meg selv å :)
    ja det skulle de absolutt hadd ;)

    SvarSlett
  7. Hvor fant du mønsteret? Dette hadde vært mitt i blinken til min svigersønn

    SvarSlett
  8. fant fuglen på internett, husker ikke nøyaktig hvor. Brukte den da jeg laget mønsteret.

    SvarSlett
  9. Ullsokkan e SUPER!!! men sabla for en bra modell du har dær ;D

    SvarSlett
  10. Hei, for noen fantastisk flotte Liverpool sokker.
    Er det mulig å få kjøpe den oppskriften av deg?
    På forhånd takk
    Hilsen Kristine

    SvarSlett